Tilojen varaaminen

Savonlinnan seurakunnan tilojen säännöllisiä käyttövuoroja on haettu syksystä 2020 alkaen käyttövuorohakemuslomakkeella. Lomakkeen voit ladata tältä sivulta (alla) tai hakea paperisena taloustoimistosta (soitto etukäteen kassanhoitajalle).

Jo vakiintuneet vuorot ja kokoontumispaikat pyritään säilyttämään ennallaan. Mahdolliset muutostoiveet voidaan kuitenkin käsitellä tässä samassa yhteydessä. Lisätietoa palvelusihteeriltä.

Tilavaraukset

Tilavaraukset kirkollisiin tilaisuuksiin ja juhliin (esim. kaste, häät, muistotilaisuudet, rippijuhlat) tehdään Savonlinnan kirkkoherranvirastosta.

Muissa tiloihin liittyvissä yhteydenotoissa, ole yhteydessä Savonlinnan seurakunnan palvelusihteeriin.

Lue tästä Seurakuntatilojen käyttö ja käyttökorvaukset (PDF)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lataa tästä Seurakunnan tilojen käyttövuorohakemus -lomake (DOC)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Hakemukset tulee jättää 11.8. mennessä.

Muistathan huomioida esim. juhlapyhät ja koulujen lomat, yms. päivät milloin et tarvitse varausta. Peruuttamattomista varauksista laskutetaan normaalisti. Voit perua varauksen veloituksetta 1 viikkoa aikaisemmin.