"Pohjolan yöstä Sisilian aurinkoon". Annika Leino, sopraano ja Jukka Nykänen, piano

ti 16.7. klo 18.00
Jukka Nykänen ja Annika Leino

Savonrannan kirkko

Suomalaisia yksinlauluja ja Puccinin aarioita. Annika Leino, sopraano ja Jukka Nykänen, piano. Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelmamaksu 10 euroa.

Annika Leino on Helsinkiläinen lyyris-dramaattinen sopraano. Valmistuttuaan Sibelius-Akatemiasta hän on laulanut sekä Savonlinnan oopperajuhlilla että Suomen kansallisoopperassa, ja tekee lied-yhteistyötä mm. Jukka Nykäsen sekä Kirill Kozlovskin kanssa.

Jukka Nykänen on erittäin monipuolinen pianisti, säveltäjä ja sovittaja. Hän on työskennellyt laajasti laulumusiikin, oopperan, teatterin ja
orkesterimusiikin sekä radion ja TV:n parissa. Hänelle myönnettiin vuonna 2014 Opetus- ja kulttuuriministeriön Suomi-palkinto.
  • Musiikki Musiikki

Savonrannan kirkkopiiri