Duo Maria Kalaniemi & Timo Alakotila

ti 30.7. klo 18.00
Maria Kalaniemi, harmonikka ja Timo Alakotila, piano

Savonrannan kirkko

Maria Kalaniemi, harmonikka ja Timo Alakotila, piano. Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelmamaksu 10 euroa.

Harmonikkataiteilija, säveltäjä Maria Kalaniemi ja pianisti, säveltäjä, sovittaja Timo Alakotila ovat palkittuja uranuurtajia suomalaisen uuden kansanmusiikin kentällä. He ovat soittaneet erilaisissa kokoonpanoissa ja esiintyneet lukuisissa konserteissa ympäri maailman. Vuosien varrella Marian ja Timon yhteistyö on ehtinyt muodostua erinomaiseksi, saumattomaksi, musiikilliseksi allianssiksi. Konsertissa soivat kaksikon omat sävellykset kuin myös suomalaiset ja suomenruotsalaiset sävelmät, menuetit, polskat sekä tangot Marian ja Timon omina raikkaina sovituksina. Vuonna 2024 Maria Kalaniemi viettää 60-vuotisjuhlavuotta.
  • Musiikki Musiikki

Savonrannan kirkkopiiri