Vapaaehtoisten päivä

la 21.9. klo 9.30

Seurakuntakeskus

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vapaaehtoisten virkistyspäivää vietetään Savonlinnan seurakuntakeskuksella. Mukaan ovat tervetulleita kaikki nykyiset vapaaehtoiset koko seurakunnan alueelta sekä vapaaehtoistyöstä kiinnostuneet. Ilmoittaudu mukaan ma 9.9. mennessä!

Päivän aikana keskustellaan vapaaehtoistyön merkityksestä sekä pohditaan, mikä tekee vapaaehtoistyöstä innostavan ja onnistuneen kokemuksen.
Yhteisen osuuden jälkeen seurakunnan työalat kutsuvat sekä nykyiset vapaaehtoiset että työalan vapaaehtoistehtävistä kiinnostuneet omaan virkistyshetkeen.

Päivä päättyy kanttoreiden Elämäni virsi -konserttiin.

klo 9.30 Aamukahvit
klo 10 Sammeli Juntusen luento vapaaehtoisuudesta sekä vapaaehtoisten paneelikeskustelu
klo 11.15 Vapaaehtoisryhmien omat virkistyshetket
klo 12.15 Lounas