Jatkuva haku päiväkerhoon kaudelle syksy 2024 - kevät 2025

Jos kerhon tarve ilmenee kesken kerhokautta, voit täyttää alla olevan hakemuksen, niin otamme teihin yhteyttä.

Lähetämme vahvistuksen saapuneesta hakemuksesta antamaanne sähköpostiosoitteeseen muutaman työpäivän kuluessa.
(Lomailemme 18.6.-30.7. jona aikana tulleet hakemukset käsitellään ja niihin vastataan 30.7.-8.8. välisenä aikana.)

Huomioithan, että saapuva viesti saattaa mennä roskapostikansioon, joten tarkistathan sieltäkin. Mikäli lomakkeen lähetyksessä ongelmia tai ette saa vahvistusta hakemuksen vastaanottamisesta muutaman arkipäivän sisään sähköpostiinne, ota yhteys: savonlinnan.lapsityo@evl.fi

Vapaita kerhopaikkoja voi kysellä myös varhaiskasvatuksen toimistolta tai toimikauden aikana suoraan kerhopisteistä.

Päiväkerhosta lyhyesti
Seurakunnan 3-6-vuotiaiden päiväkerhossa liikutaan, leikitään, askarrellaan, luetaan syödään eväät ja vietetään hartaushetki. Kerhot kokoontuvat kerran viikossa 2-3h/kerta. Kerho on maksuton.

Seurakunnan päiväkerhoon ovat lämpimästi tervetulleita kaikki lapset riipumatta siitä, kuuluuko perhe kirkkoon vai ei. Päiväkerhoon osallistumisen esteenä ei myöskään ole se, jos lapsi on jo mukana esim. kaupungin tai muun vastaavan tahon toiminnassa.

Päiväkerhot kokoontuvat elokuun 2024 lopulta (vko 34) toukokuun 2024 loppuun (vko 21).
Pidempiä lomia ovat syysloma (vko 43), joululoma (vkot 51-52 ja 1), talviloma (vko 9), sekä pääsiäisloma.

Kerhopisteet kuluvalla kaudella (syksy 2024 - kevät 2025):

• Enonkoski
  • Kerimäki